K-I-S-S-I-N-G

Inatt drömde jag att jag och M gifte oss två gånger. Att min till giftermål obstinat inställda fästman ändrade sig och dessutom dubbelt upp. Vi satt på typ troner längst fram i skbgs kyrka två dagar i rad och alla hurrade och sjöng och klingade i glasen så att vi skulle pussas. Gästerna kom fram och gratulerade och små barn läste dikter och sjöng sånger. Vi hade planer på att spendera bröllopsnatten någon annanstans men vi var båda så slut att vi åkte förbi coop och köpte godis och läsk och sedan åkte hem gled i mjukisbyxor och tittade på någon dålig komedi. Romantiskt va? Well well, det var en rolig dröm i allafall. När jag gick upp kom jag på att jag för typ en vecka sedan skulle skrivit och skickat iväg ett mindre arbete så det var bara att sätta igång, hade verkligen förträngt det helt! Det löste sig i allafall som tur var men har fortfarande kvar att läsa innan lektionen börjar klockan 15oo. Lite surt, hade mycket hellre följt med N till Eskilstuna som jag fick erbjudande om (sad face). Nu ska jag äta lite fruktsallad från igår och njuta av de fina rosorna vi fick av Ms föräldrar. Sedan blir det duschen, 7th heaven och lite mer plugg. Längtar till imorgon: fredag! Puss hej!



Kommentarer
Postat av: Nikita

Det hade varit bra om du hade varit med och stoppat mig för nu har jag shoppat upp nästan alla mina pengar.

2009-09-17 @ 17:08:18
Postat av: L

Hur kan jag välja bort dig?

2009-09-17 @ 22:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0