LIFE´S GOOD

En söndag med inte fullt så mycket söndagsångest som annars. Har hunnit med ett par tre How I met your mother (love that!) och tvättid med lagom mycket tvätt. Dessutom veckohandling (på ca 20 min) och en sväng om Ms mormor och morfar. Kom hem med både äppelmos och svartvinbärssaft! Just nu är maten på gång, jag testar något nytt idag efter eget hittepå (inspirerad av farmor). Pastarullar fyllda med vitlök, purjolök, champinjoner och soltorkade tomater vilka gratineras med bechamelsås och västerbottenost. Till det en rätt stark tomatsås, tror det blir AWESOME! Eller jag hoppas i allafall annars kommer nog M aldrig mer låta mig hitta på något nytt, har propsat rätt mycket för det här. Har glass och tillbehör kvar sedan i fredags så vi får väl äta oss mätta på det om middagen inte är ok. Imorgon blir det plugg och eventuellt en kaffe hos damen inunder. Och just det - jag ska komma igång med träningen igen, tror magen tillåter det. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0