MAYBE BABY

Först var det skola i Eskilstuna med nominalfraser och ledfamiljer (det gick bra! Jag fattade!) och sedan tåget hem och en kortkort svängom på stan innan I ringde och frågade om jag ville följa med henne och A på Spicy Hot. Så blev det! Sen drällde vi lite, jag köpte material till kortet Ms systerson B (som har fyllt 15) skulle få. Vi har beställt Scrubsboxar men de har inte kommit än, så det fick bli ett hemmasnickrat kort som berättade det. Sen provade jag lite träningskläder var dock bara halvnöjd så jag struntade i det och I och A gav mig skjuts hem. Jag pysslade kort och lyssnade på P3 (lovely) och sedan när M kommit hem bar det av till hans familj/släkt. Många barn, mycket liv och djupa konversationer om framtiden med T, 5 år gammal:
Jag: Vet du T? Jag tycker du ska komma hem till oss och träffa våra katter snart.
T: Jaa... har era katter fått ungar?
Jag: Nä, det har de inte
T: Men de kanske kommer få ungar?
Jag: Nä, det kommer de nog inte
T: Nähä... Men sen kanske du och M får en unge
Jag: ... ja, kanske någon gång...
Livet leker men nu är jag helt slut eftersom jag varit vaken sedan fem imorse... Blir något litet att äta och sedan: sängen. Puss hej!

P.S. Så här fint blev kortet, skrev lite för hand, skrev lite på datorn och googlade fram och skrev ut bilden. B sa att det såg ut som "värsta affärskortet". Jag är stolt! Överst står "the complete fourth & fifth season" eftersom det är dem han ska få. Sen var det lite grattistext i kortet (det är ett vikkort) också såklart. D.S.



Kommentarer
Postat av: L

Åh va du är bra!!



<3<3<3

2009-09-09 @ 17:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0