SKBG IN MY HEART

Back in skbg. Var lite obehagligt att köra hit eftersom jag var så trött, inte direkt rädd för att somna men kände mig sådär ofokuserad, hade lite overklighetskänslor eller hur man säger. Här är det sig likt. Känns dock inte lika höstigt som i stan man ser mer grönt gräs här, hör fler fåglar. Och trots att jag kanske inte alltid älskat den här hålan gör jag det just nu, trots att jag många gånger under sommaren var himla trött på att bo under samma tak som mamma och pappa känns det skönt just nu, fint att inte alltid vara så vuxen. Sitter här i prickiga tights och t-shirt har ätit mig ordentligt mätt ska titta på svensk kriminalfilm eller vad det nu är som går på fyran klockan 21oo och ska sova i "mitt rum" inatt. Vann över mamma i kort. Saknar M och kissarna lite men det är nog bra att sakna, blir extra bra att ses då imorgon. Ibland är livet bra fint va? Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0