SOON!

Snart är det fredag! Jag älskar verkligen fredagar mer och mer för varje vecka, det börjar gå så långt att jag framåt torsdagseftermiddagen nästan blir lite rörd för att jag vet att det snart är just fredag. Idag har jag varit i skolan för plugg på förmiddagen och något som egentligen skulle vara plugg på eftermiddagen men blev något helt annat. Jag och M-L satt bara och hängde på skolan i tre timmar och pratade. Wicked! Men det var trevligt och ärligt talat skönt att skjuta undan studierna lite, man behöver en paus eller två ibland (igår pluggade jag verkligen hela dagen). Sen kom jag hem runt fyra eller så och då tog jag tag i veckostädningen, uppstyrt! Tycker det är så skönt att bara kunna slappna av över helgen... Nu har jag lite tvätt att vika och överväger om jag ska baka en rulltårta. Halsontet börjar bli värre igen och jag måste trösta mig med något sött. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0