THAT´S THE WAY I LIKE IT

Inatt grät jag av ren frustration eftersom jag aldrig lyckades somna, hur trött jag än var och hur mycket klockan än blev. Småsov i omgångar men väcktes av för varmt eller för kallt, katternas lek och jamanden, obehagliga drömmar och när jag ligger vaken sådär och vet att jag ska upp tidigt känner jag mig så himla stressad! När jag gick upp o520 imorse hade jag alltså sovit ungefär tre timmar. Till råga på allt skulle jag och M-L ha redovisning av läroboksanalysen och jag kände att jag inte hade koll alls och jag var så trött att jag mådde illa och så fruktansvärt misspepp. MEN ... Läroboksanalysen gick hur bra som helst we kicked some ass och väl hemma i Västerås igen blev det välförtjänt myslunch på Kalles med M-L. Sen mötte jag upp L och vi gick på stan i flera timmar, det var FAB! Väl hemma vankades det himla goda linsbiffar efter nytt recept och nu ska jag snart ta en varm dusch och bara mysa resten av kvällen. Eventuella problem skjuts upp till morgondagen. Det låter väl bra? Puss hej!

Kommentarer
Postat av: PatriciA

sv. ja fast jag var inte ensam så länge, anton kom hem tidigare, happy! jag kommer gärna förbi och smakar på bullar, är ledig imån. men ska ner på stan en sväng och låna böcker. men kan ringa dig imån! puss

2009-09-29 @ 20:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0