THE BEST THERE IS

Jag älskar att starta lördagsmorgonen med lite godis du vet, fab! Hade trots ledigt en rätt späckad dag igår fast först satt jag hemma och glodde ett par timmar innan N hörde av sig. Uppenbarligen kan hon inte ta emot sms från min telefon och har inte kunnat göra det på över en vecka. Under tiden har vi båda gått och trott att den andre hatar en. Nädå, inte riktigt så illa men det är knasigt i allafall. Well, vi besämde oss för att traska ner på stan och eftersom vi gick och sådär så var vi väl inte nere förrän vid två. Det var fint väder och varmt och lite kvavt men nice att kunna gå i t-shirt. Som praktiskt taget alltid när vi går på stan jag & N shoppade vi loss; jag styrde sportbh, tisha, kjol, nagellack, armband och en duk till köksbordet. Och ett par pumps. Provade dem dock när jag kom hem och det kändes sådär, men det kan också varit för att jag praktiskt taget non stop i fem timmar hade promenerat på asfalt i mina tygskor, är fortfarande rätt mör i fötterna. Orkar jag sen kanske jag lägger upp bild på mina fina fynd. Stressade hem till slut och hann byta om och fixa lite innan S & S kom. Sen blev det vin och ost och kex och pizza och prat om allt mellan himmel och jord och ganska mycket nostalgitrippar vilket jag gillar. Vid ett någon gång gav de sig av och då blev det sängen praktiskt taget med en gång. STANX för en fin kväll! Idag blir det nog mest att ta det lugnt (med godis) och kanske titta på någon film, det ser jag fram emot. Man kan inte hålla på och göra saker hela tiden man måste vara ibland också ju. Puss hej!



P.S. Bilden är suddigare än vanligt, I know, tänkte bara testa lite det här med att ladda upp mobilbild och se om det funkar. Större chans för fler bilder på bloggen isåfall eftersom jag har med mig mobilen praktiskt taget 24/7. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0