WITH A LITTLE EXTRA SOMETHING

Lillördag idag och efter frukost och ett par How I met your mother tog jag bilen till Friskis och körde ett pass. Klarade mig riktigt bra, bättre än i förrgår och kände mig riktigt pepp. Tog en sväng förbi coop sedan och köpte ingredienser till en salladslunch; färskpressad juice, fetaost, pinjenötter och cocktailtomater (hade redan lite gott hemma). När jag öppnade dörren låg ett sött vykort på hallmattan från älskade A. Det fick mig att sakna henne ännu mer än jag redan gjorde och nu hoppas jag verkligen att hon kan komma hit snart. Efter lunch till ett par till How I met your mother tänkte jag nu hit the shower, göra mig iordning lite och plocka iordning här hemma. Ser för hemskt ut men det blir städning på fredag. Ikväll blir det möte på partnerskolan och eventuellt plugga lite. Dessvärre har böckerna ännu inte dykit upp... Damn! Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0