LONG TIME NO SEE

Att gå hemma och dra fötterna efter sig är det bästa i hela världen men föga inspirerande. Ungefär åtta gånger de senaste dagarna har jag tagit fram alla böcker jag behöver för att producera något riktigt smart men fastnar på vägen och tröttnar eller hittar saker som är viktigare/roligare eller saker som känns viktigare/roligare eftersom de just inte har någonting med det jag borde göra att göra. Jag tog bort alla stjärnor och röda detaljer igår så lägenheten känns ok vilket innebär att det inte kan vara en av dagens ursäkter. Dessutom ska jag nog vara borta eller åtminstone upptagen största delen av dagen imorgon så ja, nu måste jag. Något jag försökt säga till mig själv under en hel veckas tid. Men det är lugnet innan stormen och det vet jag och kanske är det därför jag försöker få ut det mesta av det. Nu ska jag åtminstone öppna word och försöka göra en mindre ansträngning. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0