LOST IT

Lusten har gått lite förlorad de senaste veckorna känner jag och fast jag bara är hemma idag (eller kanske just därför) vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Hade det jobbigt med magen i helgen igen, hela natten till söndagen mer eller mindre men ringde Hemdal idag och sköterskan där sa att så länge jag inte får feber eller blir gul i ögonvitorna kan jag bara ligga hemma och vänta och hoppas att det ska gå över. Sen lade hon på i örat på mig. Känner mig fortfarande öm och trött men mår ändå bra. Har haft en bra helg också (fram till lördag natt) har hunnit med att träffa L, A och J och sedan teater på lördagen med mamma och middag hos Ms äldsta syster med familj. Andra säsongen av Mad Men har vi fått hem med, tittar som tokiga. Nu ska jag plocka lite här hemma, sedan ta mig iväg till Friskis för ett pass. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0