NOTHING MUCH

Hemma är sig likt och inget händer eller allt händer men jag håller mig undan i hörn, lappar och lagar vänder upp och ner ut och in. Jag är nästan alltid trött men sover gott om natten vaknar tryggt och har i alla fall orkat ta mig iväg och orkat fixa småsaker när det har behövts. Snart är jag arbetslös. Jag har saker att göra ändå även om jag ofta tror motsatsen, städa och diska och vika tvätten som legat i kassar sedan söndagens tvättid. Handla. Laga mat och fixa inför fredagen. Att gå hemma är föga inspirerande. Jag blir lat av att vara lat. Onda cirkeln är som sagt ond men ibland välbehövlig. Minns inte vad jag gjort och inte gjort. Passar på att vara seg och dum i huvudet för från och med torsdag nästa vecka måste jag bara top notch, ingen rast ingen ro. Det blir spännande. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0